کراتینین سطح 8.9 اما بدون کاهش پس از دیالیز عقل چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین سطح 8.9 اما بدون کاهش پس از دیالیز عقل چیست

سطح کراتینین بالا تا 8.9 و بدون کاهش پس از دیالیز چه دلیلی است؟ در درمانگاه، دیالیز یکی از روش های معمول برای کاهش سطح کراتینین بالا است، بنابراین بسیاری از مردم تصور می کردند که اراده سطح کراتینین پایین بعد از دیالیز می رود. با این حال، شما ممکن است نمی دانم که دیالیز ناکافی و برخی عوامل دیگر ممکن است سطح کراتینین بالا حتی پس از دیالیز نگه دارید.
چرا دیالیز ناکافی می تواند سطح کراتینین بالا را کاهش نمی دهد؟
شما می دانید، دیالیز به عنوان یکی از جایگزینی کلیه، می تواند بخشی از کار کلیه این است که به تخلیه مایع اضافی و مواد زائد را از خون، این کار را پس از مصرف دیالیز برخی از علائم و نشانه های نارسایی کلیه، مانند کراتینین بالا سطح رها کردم خواهد شد. اما دیالیز ناکافی می تواند به این هدف دست یابد، به طوری که حتی پس از دیالیز سطح کراتینین هنوز هم نگه بالا است.
چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز؟
یکی از نکات مهم این است که یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود شما. شما می دانید یک رژیم غذایی صنوبر نه تنها می تواند سطح کراتینین بالا تسکین اما همچنین می تواند اثر درمانی را افزایش دهد.
اما نکته کلیدی برای کاهش سطح کراتینین بالا است برای پیدا کردن برخی از درمان های جایگزین که می تواند کمک بیمار بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند. در اینجا من به شما توصیه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy-یکی از معروف ترین نوآوری از طب سنتی چینی، که می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از تخریب بیشتر را بهبود بخشد. اگر بیمار نارسایی کلیه می تواند این نوع از درمان با دیالیز قبل از مصرف کنید ممکن است آنها شانس یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: